top of page

Όροι Συνεργασίας -
Πολιτική Επιστροφών  

Η εταιρεία Hydrergia Ε.Ε., με έδρα την οδό 25ης Μαρτίου 47, Πετρούπολη ( ΑΦΜ:802537913 , Αριθμός ΓΕΜΗ: 178227803000 ) παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους τομείς της ύδρευσης , θέρμανσης, κλιματισμού , αντλιών θερμότητας και ηλιακών συστημάτων.Για οποιαδήποτε πληροφορία ή υποστήριξη μπορείτε να επικοινωνείτε στο 210 50 50 898 ή στο info@hydrergia.gr

 

A. Τρόπος Παραγγελίας

Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται προς το παρόν τηλεφωνικά ή μέσω email. 
Σύντομα θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα ολοκλήρωσης παραγγελιών απευθείας μέσω του site. 

 

B. Τιμολόγηση & Διαθεσιμότητα

Οι τιμές ενδέχεται να μεταβάλλονται χωρίς προειδοποίηση. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας γίνεται μετά από έλεγχο διαθεσιμότητας και αποστολή σχετικής ενημέρωσης προς τον πελάτη

Γ. Τρόποι Πληρωμής

Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους τρόπους που συμφωνούνται κατά την παραγγελία (π.χ. κατάθεση, πληρωμή στο κατάστημα, αντικαταβολή όπου είναι διαθέσιμη).

Δ. Αποστολή & Παραλαβή

Ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης γνωστοποιούνται στον πελάτη κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται βάσει όγκου, βάρους και περιοχής αποστολής. 

Πολιτική Επιστροφών 

E. Δικαίωμα Επιστροφής — Προϋποθέσεις

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. 
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται: 

  • στην αρχική συσκευασία, 

  • αμεταχείριστο και χωρίς σημάδια χρήσης, 

  • με όλα τα παρελκόμενα, εγχειρίδια, εξαρτήματα, 

  • συνοδευόμενο από απόδειξη ή τιμολόγιο. 

Επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχθεί γίνονται δεκτές μόνο εφόσον το προϊόν μπορεί να επανατεθεί προς εμπορική διάθεση. 

Ζ. Διαδικασία Επιστροφής

  • Επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης (email/τηλέφωνο) με τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής.

  • Έγκριση και λήψη οδηγιών ή αριθμού επιστροφής.

  • Αποστολή του προϊόντος στη διεύθυνση: Hydrergia Ε.Ε., 25ης Μαρτίου 47, Πετρούπολη, ΤΚ 13231

  • Έλεγχος κατά την παραλαβή και ενημέρωση για την αποδοχή ή μη της επιστροφής. 


Η.  Έξοδα Επιστροφής

  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν ή λάθος της εταιρείας. 

  • Σε επιβεβαιωμένο ελάττωμα ή λάθος αποστολής, η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος. 


Θ. Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και έγκριση της επιστροφής. 


I. Μη Επιστρεφόμενα Προϊόντα

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για προϊόντα που: 

  • έχουν εγκατασταθεί και δεν επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση, 

  • έχουν υποστεί μη εξουσιοδοτημένη επέμβαση, 

  • αποτελούν ειδική παραγγελία ή κατασκευή κατά παραγγελία (όπως αναφέρεται στις σελίδες προϊόντων). 

Για τεχνικά προϊόντα (αντλίες, λέβητες, ηλιακά) προηγείται έλεγχος λειτουργικής κατάστασης. 

Κ. Τα δικαιώματα σας

Μπορείτε να μας ζητήσετε να σας δώσουμε, οποιαδήποτε πληροφορία σας διατηρούμε; η παροχή τέτοιων πληροφοριών υπόκειται στην παροχή επαρκών στοιχείων ταυτοποίησης σας. Για αυτό το σκοπό, συνήθως δεχόμαστε θεωρημένη φωτοτυπία διαβατηρίου από συμβολαιογράφο και μία φωτοτυπία λογαριασμού υπηρεσίας κοινής ωφέλειας που εμφανίζει την τρέχουσα διεύθυνση σας.
Μπορούμε να παρακρατήσουμε τις προσωπικές πληροφορίες που ζητάτε, για την επιτρεπόμενη από το νόμο περίοδο.

Μπορείτε να μας ζητήσετε ανά πάσα στιγμή να μην επεξεργαζόμαστε τις προσωπικές σας πληροφορίες για διαφημιστικούς σκοπούς.

Στην πράξη, συνήθως είτε θα αποδέχεστε ρητά εκ των προτέρων την χρήση των προσωπικών σας πληροφοριών για διαφημιστικούς σκοπούς, είτε θα σας παρέχουμε τη δυνατότητα να εξαιρέσετε τις πληροφορίες σας από τη χρήση για διαφημιστικούς σκοπούς.

Λ. Ελαττωματικά Προϊόντα & Εγγύηση

Σε περίπτωση ελαττώματος, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία για οδηγίες ενεργοποίησης εγγύησης, επισκευής ή αντικατάστασης. Απαραίτητη η προσκόμιση αποδεικτικού αγοράς. 

Μ. Υπηρεσίες Εγκατάστασης

Ακυρώσεις που αφορούν προϊόν μαζί με εγκατάσταση ενδέχεται να επιφέρουν χρεώσεις για ήδη πραγματοποιθείσες εργασίες ή έξοδα μετακίνησης, όπως προβλέπεται στη συμφωνία εγκατάστασης. 

Για κάθε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο info@hydrergia.gr ή στο 210 50 50 898

bottom of page